Hej Hej


Jaa det var ju ett bra tag sedan jag skrev... det kan bero på att jag inte har haft någon motivation till att skriva... Jag jobbar på, på Rusta det går skit bra. Nu håller jag även på att försöka marknadsföra mig ( med ftg) håller nu på att designa bladen som jag kommer lägga upp senare.

Idag har jag varit i stugan och hälsat  på Eva och Pekka och så klart Farmor, Hon tyckte jag såg fattig ut med mina håliga byxor... Det kanske jag är också...

Nåja jag har nu börja spara pengar. Man ska spara pengar har jag kommit på nu. Idag ser jag ingenting som är  viktigt att köpa... Klart att jag vill ha en massa saker men ingenting av de jag vill ha MÅSTE jag HA! så därför väljer jag att spara mina pengar, får se hur länge det tar innan jag blir den gammle iss0 som vill ha allt fast hon redan har allt.  Jag ska gå med mina gammla kläder och ruttna bort och sedan när jag är "rik" då kan jag kanske tänka på saken. Om inte mamma ger lite pengar annars kommer jag gå i mina gammla kläder länge så länge att du kommer skämmas när du är med mig.  Nej men som sagt vi får se hur sparandet går. Jag ska försöka göra allt för att spara nästan alla pengar som kommer in!  


HA de bra Hejs !!!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0