Jaaahapp

Ja då sitter man här ensam och funderar över livet... varför är jag så rädd för blixter och dunder? 

Då har jag just satti på kaffe och väntar på att de ska bli klart. Kanske blir jag lite lungnare utav de.

Idag har jag hunnit med en massa för jag har varit ledig :) som ni också kanske har?

Nå jag har iallafall städat hela mitt rum (typ). Efter det bar det av till stan jag for och gymmade medans mamma och Jenny handlade. Efter de for vi och övningskörde Och tack Erre för att jag fick låna din skylt.
Jenny hade aldrig åkt med mig tidigare så det blev en liten upplevelse för henne ;) MEn tacka för att mamma inte är så arg, fast jag kör som jag kör ;) säger bara SE upp för mig när jag har körkort om jag nu får de nån gång (A).
Efter det for vi hem och Grilla lite mat Götti Götti (=
OCH NU sitter jag barnvakt helt ensam.. har ont i huvudet PGA den dåliga luften nu kom iallfall H och ger mig sällskap tack!



Hejdå

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0