Jasså?

var det valborg i går? det visste jag inte... Nej skoja men jag firade den tyvärr inte... jag satt bara här hos Gina och ruttna men sparar årets valborg till nästa år då blir det PARTY (tror jag) Och då måste jag ju parta för årets valborg så blir det EXTREMT PARTY!

Nåja idag ska jag hem och äta mat det blir taco namiii! Nu håller jag på att fundera hur min reklam ska se ut....... alltså till mitt "FTG".

Gjorde just den sista läxan till skolan och de handlade om idrott.

Varför ÄR Killar så tröga? vad är det med dom? när man blir tillsammans med dom visar dom bara den goda sidan och nu efter ett tag blir dagarna bara värre och värre mitt tipps till er skaffa aldrig en pojkvän livet går ut på att ha kul efter som man bara lever en gång! Så skippa killarna dom kan inte ens ge Kärleken ni behöver utav dom.. förutom 1 Av 1 000 000 killar dom är väl ok men resten kan dra åt helvete!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0