Men HEJ!


Ja då sitter man här framför datan igen... Idag har jag inte gjort så mycket bara varit hemma och väntat på att Henrik skulle vakna och det gjorde han ju till slut. Serverade frukost på sängen som jag har börjar göra varje dag han vaknar upp med mig.

Nå iallfall efter det bar det av till stan. Åkte runt runt runt.. tvättade hans bil (skti kul ... not) Sen köra runt runt runt runt... Ni ser mitt liv är välldigt intressant. Nu sitter jag här hos Gina och börjar bli trött.



Har ännu inte skaffa en kamera tur det,då har jag ännu lite tid på mig att träna ;) haha .
Och tro inte jag kommer köpa en kamera för har annat att tänka på... (alltså vad jag ska köpa för mina pengar)

Konstigt, jag saknar nästan rusta, det är så roligt där så skulle kunna jobba där heltid...  Funderade igår om jag skulle fara dit i stället för att vara ledig, men då kom jag på att det kan vara viktigt för Iss0 att övningsköra så hon får det förbaskade körkortet nångång!


Det var allt för idag jag tackar så mycket för mig HEJ!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0