-- ~

När kommer den där dagen vi alla väntar på? Om några sekunder, om några minuter,om några timmar,om några veckor, om några månader, om några år? när är tiden inne?

Det är någonting vi alla kommer att fundera... fundera på tills dagen eller sekunden kommer...

Allt vi alla har varit med om, kommer det att vara tillräckligt?

Kan man bara inte vara som man är och ändå duga? vad ska jag göra för att göra det bra?

Jag tänker inte offta på döden utan jag tänker på de döda. blir det då döden?

Jag mår bara sämre och sämre med tiden som går. Var jag tvungen att vara så dum? börja med skit.

Man kanske inte märker när jag står och njuter av all skit som kommer in i mig. Men jag säger bara varje morgon märker jag... jag märker hur jag mår. hur mina lungor mår. Hur äcklig man är! HUJ HUJ HUJ!

Jag lider... jag vill bara spy. Jag vill sluta! ingen har sagt att det är omöjligt. Frågan är bara när och hur?
Det är inte häller lätt. Men jag ska! någon gång innan det är försent!

tro det eller ej men det har hållt på i 6 år nu! Sammlas massa skit. Det är inte bra!  Jag får ångest. slösa bort detta liv på sånt.... Nå det är jag som bestämmer hur det ska vara och bli!


/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0