nåå hej


Idag har jag och Satu äntligen börjat med Fiket och det blev en mysig stämmning redan fast vi inte ens målat förstalagret överallt. bara påbörjat. Vi gick alltså till skolan första dagen på vårat lov Starkt gjort ISABELLE OCH SATU!

Det var en massa saker som skulle göras.. Slipa måla kladda, kladda ännu mer.
Så när vi var "klara" kollade vi ner på Golvet ?! GISSA VAD? ;) vi hade målarfärg under skorna xD haha kanske inte riktigt så var de;) men det var iallfall mkt färg på GÖLVET!







Efter detta målande forvi till biggan för att få i oss lite middag... Chilla osv. sånt man borde göra när man har lov!

OCh nu är jag hemma och sitter förstårs här..,  MEN jag har faktist städat.

Jag gjorde popcorn också haha! dom blev helt brännda :) så jag fick ränsa popcorn idag! Jag tror dom blev brända för dom var gamla!

Eller kanske inte ! kan ens popcorn bli gamla nej trort inte de ?!  MEN jag kom på! varför dom blev brä'da! det var kanske för att säcken växer ju i värmen och vi har ju inte så stor microugn eller ja inte fan vet jagh ... men tror inte den har kunna snurra på sig!
DAGENS FÖRKLARNING!

           








Alltså En förliten microugn + popcorn = Brända popcorn!

Smart S mart ! Tjoho

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0