...

Vi gjorde slut
varför?
Vi hade gjort alla ställningar man blir ju less du vet


Hur störd får man inte va ?! hahhaha ;D


Nä men idag har jag bara varit i skolan beställt student mössa :) oooo snart är skolan över för min del!
Min Blev inte som man brukar ;) tog inget med handelsprogrammet att göra xD haha bara en Enda TEXT... men men man kan ju inte dyrka handels... inte om man får välja mellan handels och Rosa? eller hur xD


Iallfalll nu eller för ett tag sedan har vi bruuudar varit och tränat första gången på länge som jag gymmat känns det som ... höölll fann på att spy!   Huj!




MEn nu känner jag redan att jag kommer ha träningsverk.. dåliga jag orkar inte sitta och Sära på lederna!

Nu snart blir det att vara barnvakt åt Cornelia. sen ska vi handla lite och sen blir det nog att sova! är lite små trött det har jag varit ända sen jag satte fiskpinnen i munnen xD







/ Isabellllle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0