Ett bättre inlägg


Ja nu lite mer om vad jag har gjort... Har bara varit i skolan och tagit skol foto vi hade tema ?! om jaginte nämnde det?!

Sen bak!

Tjorv Tjorv!


Iallfall nu på kvällen har jag varit på Station och varit med en massa trevliga människor!   Ja vad ska man mer säga

 denna vecka har gått snabbt och jag gråter nästan! det har hänt mkt nu... nästan för mkt under de 3 senaste dagarna... eller ja det började på Tisdag...

Tänk om det hade varit jag som satt i eran stol?!  hur skulle jag mådå? inte bra. inte bra...  Vissa människor är starkare än andra... vad är det som händer med denna värld? 
Tänk efter!










Hojja jag har ingen större lust att skriva här...   Det blev iallfall några rader från Isabelle


BTW Nobody cant be perfect





                                                                           Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0