Fredag...


Ja idag är det fredag och jag sitter här hemma och gr faktiskit inget viktigt.

Idag har jag varit i skolan, kört med gunnar,varit på rajala, promenera,sola !

Idag fick vi även reda på att vi får göra om Alltså måla om fiket :) Äntligen nu är det bara att börja! Jipppie!

Vi fick även smyckena vi hade beställt så kom och köp ! om vi nu hinner göra några ;D MEN VI SKA FÖRSÖKA!
Så vi ska alltså på  en till loppis Den 23 så kom och kolla ;D vi lovar att OM vi ska baka gör vi Goda bullar osv den här gången och läser receptet Extra Noga och en extra gång då ska det nog gå bra! haha :D











Nu ihelg blir det att vara med H om han inte har några större planer på sitt schema! Det hoppas vi att han inte har..

Så ni kan ju titta in På Måndag Då kanske jag bjuder på mitt intressanta liv!



Fast det kan hända att jag skriver !
Nu ska jag göra nå vettigt!

Gamla bilderNice ;D



Var har mitt blonda försvunnit?=|





<3 Huj vilka minnen bilder kan väcka ;/






Jag och Satu alltid lika glada TSM ;D


/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0