Fuck you!


Hejsan idag har jag gjort en pinsam grejjjj! hahha iallafall för mig.... JAG HAR ÄTIT PÅ LEJ!

Alltså det är fan inte mitt fel att man blir fet?! det är ju seriöst skolans... inte mitt problem att dom lagar skit till mat... nåja....  Life is life!




Körde med gunnar också.... det gick bra lite pirrigt var det ändå... hehe men men.

var också på banken och tog ut lite pengar... och gjorde ett spar konto... alltså om man ska jobba på bank måste man ju vara kunnig... om inte det får man lära sig! killen som stod i "kassan" var helt blööööst!



Sen har jag varit här hos gina med Cornelia .... hon är ju så  rolig.





Sitter nu och väntar på H.   Blir så jävla sur... måste hem och hämta saker!!!. vill ha körkort så man slipper vara beroende av andra.... och jag ska vara så jävla LAT FET KOSA! xD


Alltså i morgon är det ju loppis också ;( kommer ju aldig hinna va med H ... To bad for me! och han ....
Varför ska man vara tillsammans med någon man inte ens är med? alltså vi sover ju osv. men det gör man ju med alla eller hur.
Men så klart finns det ju ett ord  som kallas för kärlek, och det är just det ordet som är problemet...

Man får sluta ögonen för tillfället och öppna dom när det är dags för bättre tider.

/ isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0