Häxan sur tant!


Jaa jag borde nog också skaffa ett fritidsintresse och inte bara ligga i sängen nu har jag lega i sängen i minst 8 timmar sen jag vaknade! det är ju nästan pinsamt ... Jag kan ju vara lite filurig och låtsas att jag är as sjulk!


Jaa bara så ni vet har jag feber nu. jag har unge fär 37  Grejder!



Jag svettas och mår jätte dåligt!  xD  Det är därför jag ligger i sängen och jäser som en deg.

Ganska skönt. fast blir lite äcklad också... jag borde ju sola det var ju de jag skulle göra denna söndag.



Nå iallfall skulle jag ju ha nå att göra om någon skulle komma och övningsköra men men har man så UPPTAGNA föräldrar som jag är det inte lätt.

Mina föräldrar lagar mat?! som tar 100 timmar, tränar i 4 timmar och kollar på tv i 6 och är i skogen i 10 ! Perfect!

Eller hur! någon tid skulle dom ju kunna klämma in. det ska alltid passa för mig... inte för dom.... alltså hoppas ni förstår vad jag menar.


Jag ska bli surare än vad jag redan är ;*) det är så jävla fult och kolla på HÄxan sur tant hon är så king! typ min nya idol!
http://www.youtube.com/watch?v=RYAURTQK7Fs

Ja som  ni kanske redan anar så har jag inte orka sträcka mig efter fjärran och byta kanal xD






Nu fortsätta ! xD

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0