heej heeeej


Jag glömde skriva i går hahah! eller jag tänkte inte ens tanken  om att skriva här haha! inte för att det är hela världen!

Ja iallfall i går var jag iskolan och chillade! Sen blev det att Jogga med Gina och sussi! Det var skönt ! sen tog vi en kaffe hos Sussi och efter det for jag till farmor och krattade bort alla de tunga löven! Det hade ju regnat hela Dagen så löven vägde ungefär 1 ton!




Sen blev det att jag stannade och käkade mat! Söt potatis ägg och korv? :D haha Hade aldrig ätit sötpotatis tidiagare det var ovanligt och sött inte van vid att potatisar ska vara söta! men det gick att äta!
Hon lastade på mat som om jag vore en Sumobrottare! Typ 3 potatisar (brukar inte ens äta 1), och typ 2 ägg?! och 4 korvar man baaa HEHE TACK !  käka inte allt men höll på att spy efteråt!  
Sen kom Eva dit också vi drack kaffe och kollade på gamla foton!

Sen väntade jag och väntade på att sörliga mamma skulle  ta sig till stan! vi skulle övnings köra! och det tog 3 timmar för henne! och jag skulle plugga det var därför jag var så stressad!  
................................ Dessutom pluggade  jag och Satu inte ens   xD

Provet var alltså nyss och det gick skit! VARFÖR ISSO PLUGGADE DU iNTE ?! :D



Dagen i går var inte alls rolig!
Det hände massor... Blir så irriterad på Könet : man!
Det är bara dom som gör världen sämre har ni tänkt den tanken någongång?  Det är dom som våldtar det är dom som misshandlar det är dom som krigar det är dom som skriker xD  det är dom som är störda!
Nu menar jag inte att tjejer är änglar men jag kolla runt er?!
om man kollar så är det mest killar som krigar alltså inga tjejer!?!?!





inte ens En tjej syns på bilden!


Killar suger !

Men ändå skulle vi inte klara oss utan dom ?!

Min kille suger iallfall inte.


/ Isabelle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0