Heej heej och åter hej!


Kom just från en promenad med högklackar! haha jag har jävligt ont i mina fötter..
Vi var en sväng till GRÄNSEN! Och alltid ska det ju vara så att när jag har "pengar" finns det inget roligt att köpa..
 och när jag inte har pengar vill jag ha allt ;(
Fick iallfall hem mig nya trollor,en tröja+ örhängen.



Det roliga med lill mig är att jag inte ens hade tänkt köpa någonting. Men Taru kollade på en sån där vanlig lång tröjja och då tänkte jag att varför har jag aldrig kööpt en sån? men nu har jag!!!
 och nu tänker ni säkert hur kom de andra sakerna i bilden! JO!!!!!!
 Därför att man får ju BONUS om man köper för en viss summa så jag inpulsköpte någonting bara! nice! 

Nu sitter jag här och åt just en av våra muffins vi bakade till loppisen. dom har börja bli lite torra.

OCh nu är vi äntligen klara med Affärsplanen som tog ett år!

Skönt att det snart är över.... Vad kan man mer berätta?! att jag är hungirg! men ändå mätt efter som jag valde bakelse före mat?! Ofc! Vem orkar börja göra nå skitnär man kan "stoppa" hungern med en muffins!


kanske inte riktigt så här god men ganska:)

HAHa vi tjejer har alltid rätt ;)
Jag frågade i går Henrik om han ville umgås
jo klart jag kan!
Okej ska du göra någonting annat imorgon?
Jo jag ska byta däck
Okej hur länge tar det ungefär?
typ 45 min
Okej alltså 3 timmar?!xD
Nej 45 min!
haha okej vi säger väl så xD


ja nu har det gått 2 timmar xD får väl se vem som hade rätt c)








/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, men så är det med alla killar ^^

Dom säger att det tar ca 30 min att göra en sak men i verkligheten så tar det ca 3 timmat :)

2010-10-28 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0