Hej hej


Nu börjar stressen smyga sig på!   Kom just på att jag har lite Turism saker kvar att göra+kratta löven+ bilden+körkortet+prov...säker nå jag har glömt ox!  Huj huj huj huj!



Idag har jag varit hos mamma och pappa, jag tvättade fönster!   Mamma såg lite rolig ut när hos såg mitt hår hon var så förvånad haha! Det första hon sa var : MEN Isabelle! Nu kan du ju inte vara blond på balen?! :|
jag baa : ÖHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ?! mamma? okej?!





HAha sen när jag satt vid Jennys data kom pappa in i rummet!  HAn kollade på mig och ba heeej!? Vem är du. jag börja fan Asgarva!   hahaha det kom som en överaskning!

Då ska vi bara se vad min kära farmor kommer säga i morgon om hur nu hinner se mig... men det tror jag...


Har ju hört så många bra kommentarer om mitt hår och nu kommer väl de dåliga? eller hur... mamma var inte så glad hon gillade blont mer... samma med pappa eller dom sa inte men man märkte!
Och jag vill inte höra farmors kommentar :( då kommer jag nog ångra mig... kanske färgar Bolnt xD hahahah
 in your dreams!

Morgondagens PLANER!

* Skola
* Gymma
*Löv Hos Farmor
*Plugga!



Nu chilla inför denna vecka! Hejs

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0