HEj hej


Jag sitter här och kollar på mig själv och känner inte igen mig! det här är inte ISs0 nej nej nej det är inte jag?! men vem fan är det?!


Äntligen har jag kommit ur den krisen och äntligen blivit brunett! Den ni!


Iallfall idag har vi hållt på hela dagen med våra hår jag och Taru! 


Så nu är vi bruna brudar alltså xD

Sen blev det att fara till Station.....


Hmm.. undrar vad H kommer sääga om mitt hår!?   vad har jag gjort ?


Nå det visades dirr att man blev mkt smartare bara av att färga håret nice!


Nu ska jag bara ruttna här osv sova! ha de hejs!

/ Isabelle

p.s orkade inte ta någon bild! för är så ful. haha men jag kan vara snygg om jag vill men orkar inte ;)


Kommentarer
Postat av: kusin A

du är ju alltid snygg! <3

2010-10-15 @ 19:22:01
URL: http://amandurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0