hejhejhjehjehjehejjejejejjejejjejejehhehejejeheejejje

Tjena! idag har jag bara hunnit vakna och sutti vid datan. nu sitter jag och kollar på barnprogram kul!
i går hade vi loppis och det gick bra! Käkade säkert 1000 000 muffins! Huj vad jag mådde dåligt i går.... efter loppisen for jag och till Gina. Efter ett tag for jag och H och handlade llite mat. och sen bar det av till Läggan och STÄDA 8-)
Huj vad jobbigt!





Nu har jag också suttit och vräkt i mig en massa godis och jag mår seriöst pyton! Varför ska man äta skit när man börjar må som någon pytonorm! Huj Huj... nästa gång jag tänker på Godis ska jag komma i¨håg detta ögonblick.



Hoooh nära ögat höll just på att radera allt... bäst jag slutar nu innan jag får skriva om allt.


Ha de bra hejs! Ska övningsköra idag också xD det börjar gå ganska bra nu... nästa gång jag ska köra med Gunnar ska han bara säga vart jag ska köra ska jag köra själv. alltså utan att han säger vad jag ska göra !!! OMG


HAAaha


Ha de nuihejjjj! HIHIIHIHIIHIHIHIH
/ ISABELLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0