Hejsan!


Idag har man inte gjort mkt... varit i skolan och sådant... det har varit en helt okej dag...

Gjorde klart lite saker på bilden och nu är det inte så mkt kvar.... var i går och gymmade som jag nämde och nu har jag kommit fram till någonting bra! Man ska sträcka på lederna efter man har tränat annars har man sådan träningsvärk!
men men det var inte de jag hade kommit fram till idag utan att gammlingar som är stela? Det känns säkert som jag känner idag = träningsvärk!

När jag kom hem sov jag en bra stund! och sen har jag inte gjort mkt mer... Orkar inte plugga till provet jag lovade att göra imorgon... huj vad dåligtsamvete man får... men ska nog plugga nu!

Imorgon blir de möte om UF ... och kanske några smycken gjorda också! hopppas!


Det är också så mycket som händer ikring oss HP3 elever så vi blir helt korkade i bollen!



Den här texten passar ju mig xD


BTW Everybody goes to hell



Det är faktiskit någonting som stämmer!?! Har ni inte tänkt ?
Alla kan inte vara snälla helatiden? ibland får man ju sina utbrott!
Ingen är en Ängel!



Tyvärr....

Man kan bara båda två ! så enkelt är de..

Nu ska jag bara fortsätta att dega här i sängen!

/ Isabelle

P.S I am blond and stupid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0