Hemma från skolan!


Jaa det har varit en lång dag i skolan idag... varit på bilden och jag är klar snart med allt! lite små grejjer bara...
Idag gjorde jag koppar tryck



Det var ganska kul !

Skulle ju göra de där provet idag gick runt och sökte efter honom i flera timmar! Men hittade inte honom.

Idag har jag inga större planer är jätte trött efter denna vecka som har gått riktigt fort!


Alltså alltså alltså allstå alltså?! Haha orkar inte med detta ord!

Nu ska jag fortsätta spela lite funderar på om man ska nöta data hela helgen? det skulle vara en upplevelse ;D hahaha! nee jag har ett liv....

Men är ganska sugen på sims! Oohoohohoh ! vill ha det nya till sims 3 men jag ska vara sparsam!
Det är ändå inte värt pengarna!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0