Herregud vilken mardröm


Jag drömde om våran bal!  Herregud.
för det första hade jag världens fulaste klänning den var kort och vit?!  Och inte nog med det så skulle jag sminka fixa frillan själv?! och hade alla sakerna hemma?! alltså i pää.  Ringer mamma var är du?
- Joo jag är i skogen kommer först om några timmar hurså?
- jag ska ju på balen och har allt hemma?!
- ja men du får ringa pappa!
ringer pappa och han säger bara hurska jag veta vars allt är?

IAlflall slutade det är jag lånade erres locktång och lånade Erris cykel till Coop för att köpa smink :O

jag ville bara dö.... Men som tur gick inte tiden så fort utan vi är fortfarande kvar den 10/10-10 Hoooh!



den här drömmen kan bero på att jag pratade med mamma om allt i går :) 






Nu sitter jag här i sängen och det har jag gjort hela dagen ! :D Ska försöka hitta på  n kul :) SEnare middag hos mamma det blir potatisgrateng med kycklingfilé  


Hejdå

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0