Ja idag var det LÖRDAG


Hej hej idag har jag gjort ganska mkt men ändå lite...

först var jag med H  men det blev bara att ligga i sängen...   efter det var jag barnvakt från klockan 4 till klockan 7 jag skulle alltså köra med mamma ... det gjorde jag också men det var just och just att mamma orkade vänta på Gina som var ute och sprang... Jag och Cornelia lekte och sprang ! ganska kul... sen gjorde jag misstaget att väcka henne när hon sov (A) haha fan vad hon blev jobbig!

Körandet: det gick ganska bra men jag var osäker helatiden, det är ju en vecka sedan jag har kört så.. men körde nästan igenom alla karuseller! alltså rondeller xD  sen blev det tacopaj hos mamma nammi!



Dom ville  såklart att jag skulle stanna och sova där men jag sa nej! orkar inte vara där i mitt kalla och nakna rum...

Jaa det var min dag nu sitter jag här och funderar på att plugga lite när man ändå inte har någonting att göra!




Gud så hemskt

Men ha det hejs!

/Isabelle


Kommentarer
Postat av: Ericamukki

Huuuj den där bilden med babysen i handen huj på minner om min mardröm om missfall.

2010-10-10 @ 17:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0