Öhh okej ?


Hej nu sitter jag iskolan och tror jag dör av skratt ?!  HAHA du är så barnslig! Dags att växa upp!

Nåja inte mitt problem du förstör bara för dig själv:P haha !

Nå igår bjöd dagen inte på så mycket. Var och gymmade efter skolan... skolan bjöd på en hel del irritationer! OMG !

Nu är jag ganska arg...  Men vem bryr sig...
Efter gymmet for jag till Gina och satt med Corre ett tag. Sen for jag och mamma och övningskörde och det gick så där... haha! jag glömmer helatiden att jag har i 3: ans växel fast jag ska ha i 2 : ans! Haha men så kan det gå ;P
 
Är iallafall bättre än mammsen hon hade tydligen farit av vägen igår xD Stackars mamma som allltid är med om allt... om det inte är på jobbet är det på hemvägen... Hm Hm... 


nu ska jag fortsätta med Turism så jag någongång blir klar med DETTA!!! HUJ



/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0