Tja Tja


Jaa nu är man äntligen hemma! 
Har just laga mat, mos och köttbullat åt dock inte det för jag hade egen mat i kylen!
det blev spaghetti och köttfärsås på Tub! inte gott men helt okej.



Idag började jag även skriva matdagbok...
 men dock orkar jag inte räkna kalorier? därför att jag inte vet hur man gör och har inte huvud för sådant...





Jag var också och körde det gick ju som vanligt lite ovant men ingen kom till skada alltså bra! ;)

Gymmade det var jobbigt som  äf aaaa nmm        ( F      A     N )  !   Hojja nu hade det varit bra att ha stavar har lust att promenera men det blir det inte! för Satu och jag ska hitta på nå...

Det blev inte att kratta nå löv så får hoppas att dom blåser bort tills på Onsdag för då ska jag ta tag i det! ( kanske)





Tbx till mat dagboken!

Jag åt frukost som en




Åt lunch som en



Middag som en



Och sen till kvällen blir det att äta yoghurt som ett afrika barn ;/

där imellan ska man leka afrikabarn också typ en frukt.. men orka ! det är onördigt...



Ibland önskar jag att jag var rik, så rik att barnen inte behöver svälta.
Jag funderar nästan på att skaffa ett fadderbarn.
Det är ju bra ingen som skriker och är otacksam utan tacksam att man finns där och kan hjälpa!
ingen jävla bortskämd unge!
Puss på er alla afrika och fattiga barn!


Back to reality
 



En bra början på mitt nyttiga liv! i kväll gäller det att skriva ner målen!  som jag inte gjorde i går!

Btw har jag ganska mkt att göra men orkar inte gö nå.. You know me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0