Tjaa Fredag


Jaa då har man alltså orka ut en dag till... den här dagen har varit lite rolig;D det var kul att fara till skolan när ingen kände igen mig ;) haha!   Lärarna kollade men dom hittade inte ISs0? HAha







DAgen har bjudit på : LEi?!?!?!?!?!? OMG vi var där i onsdags också ! nu är det slut på det! men det var för att maten i skolan smakade inte!
Sen blev det att fara till sista lektionen och göra klart bilderna på fotoshop. Efter det var det gym... efter som man nu har satti i sig en hel godispåse känner man sig normal... haha



iallafall har jag varit med Jenna!det var kul... vi satt och snacka osv kolla på Idol. Men vi kollade mest på datan...

Nu sitter jag här Brunetten som inte känner igen henne när hon ser sig i Fönster och speglar! haha det är ändå ganska roligt!    Ungefär såhär: 
Åhhh vad långt hår?!   Wtf vem är det?! HAHAHAHA det är jjuuuu JAg!!!!

MEn kul att göra förändringar! Jag är Nöjd!


Good Bye suckers!

/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: jenna

ååååh blev jätte sugen på godis igen !!!! ;O :D

2010-10-18 @ 17:31:45
URL: http://jennamanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0