Tjjaaaa

Hejsan dagen har bjudit på en massa :) blev inte klar på bilden! sista lektionen var idag.... men får väl göra de sista efter julen... nu är det äntligen lov!

Var med Jenna idag vi snacka osv.. sen for vi till Biggan osv... Erre komde också med ;)))))))

Jaa idag körde jag också med Gunnar! det är nästan som om jag inte vill ha körkort för jag vill umgås med Gunnar för vi har det så roligt tillsammans! ;D

Det var inte så mkt men det känns som det för det har tagit heladagen! haha ;D


Min lust att skriva blogg börjar ta slut har ingen ork och inga ideeeeer!


Nu sitter jag och funderar varför en viss person sa som den sa? blev lite iriterad men man vet ju inte vad den personen menade...

Men nu ska jag typ promenera! ha kul Godigodi Bye!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0