Tjo


Jaa idag har dagen varit packad! kan man lettt sege alltsåe!   Herre Gud! Nej men övedriv inte nu...

Först var jag i skolan och splade data. efter det for jag och Satu och kollade film hos Anton... Filmen var helt okej... fast inte min smak så jag sa godnatt.  Haha det var också så fult. Jag bara slumra till. Och jag var inte säker om jag hade sovit. så jag frågade sov jag eller? dom ba joo du snarka! HAHA! jag vaknade av att hundarna började skälla söta "små" lejon.


Efter det for vi alla snabbt och käka. sen bar det av till Cafe. Erre kom också med:P





Sen ringde pappa och skulle övningsköra med mig ( det var bestämt) hahah och det gick ju så där... jag är så dålig när det gäller att köra pilen!

Då körde vi alltså hem där mamma väntade med pengar till mig?! mmm kul ...

Det här är min åskit! Jag tycker inte att Cornelia ska få pengar om jag får? det är väl ok om Gina får men varför ska hon få dubbelt bara för att hon fött en unge?! det stör mig lite, är lite avensjuk.

Kan dom inte bara förstå att jag är beroende av pengar och behöver?
Ska nog hålla mig till farmor hon har ett gott hjärta och ger för mycket pengar fast man säger att hon inte får! så ska hon ge... varför är inte mamma sådan?

Nå vidare till vardagen..... Sen körde jag tillbaka från Pellinpää till M-lund för att CORNELIA skulle få pengar (gina). Och sen for  jag vara snabbt hem och sen gick jag till Erre för att ta en KAffe det var skit snyggt i deras nya lägenhet!








Jag är glad att jag tog de lilla extra steget så inte allt gick förlång.... Tur att man reagerade i tid... innan man hade förlorat


/ISabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0