Växeln hallå hallå hallå!


Tjena Tjena iss0 här med sitt liv!


Idag har jag varit i skolan! Det skulle ni inte tro va xD     Iallfall har vi nu gjort en hemsida till It's E! Uf lägger upp den när den är redo att bi sedd!

Sen har vi käka på lei? jag tycker att vi gör det rätt offta... men men det är nå kul i livet ;)

Sen blev det att köpa FÄRG till fiket nice nice så nu är det bara att sätta igång!

LILA!


och så klart gymmade man idag... alltså det är fan tråkigt! jag kan inte förstå.... men men det är saker som man måste ta.    Jag skulle vela att vi kommpisar tränar tillsammans och kanska hittar på nå roliga träningar så att man ser framemot träningen och inte som det låter idag.... 1åhhh vad jobbigt!  
Det är jobbigt och tråkgit! så i ställer kunde man göra det jobbigt och roligt!  Någonting som skulle göra träningen roligare! då kanke man till och med längtar till den!

nu sitter jag här hemma och har just ätit gröt. har ingen större lust att laga mat när man går på sista batteriet



Och snart blir det att vara med Satu!

Ha det Tjonrjeks!

/isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0