Frukost och massage i skolan? - Vi mår bra nu!


Inte en dålig dag ;) Vi började våran "hälsodag" med att äta lite frukost!



Det var nästan som hotellfrukost :) haha!

Efter frukosten var det föreläsning!

Sen Badminton :) Jag och Satu är ganska duktiga ;) HEHE! vi har ju tränat sen 8:an ? ;)



Sen skulle Iss0 på massage!

Ska jag vara ärlig är jag ingen människa som älskar massage! Iallafall inte hård... Det känndes konstigt när en annan människa rörde vid mig ;)  (Inte för att jag brukar ta på mig själv men ni fattar?)






Men det var skönt nu är jag en ny människa! :D

Det var värt att fara till skolan även om man kanske hade vela sova lite extra, Onsdag= sovmorgons DAG!



Senare på kvällen ska jag spela innebandy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0