Hej


Ja idag har man inte gjort någonting men som tur är, är dagen inte ännu över!

Funderar på vad man ska göra idag... ska iallafall på innebandy men före de vet jag inte vad jag ska hitta på :)

Det är så fult väder! men man kan ju inte vara så EGO de som tycker om de FULA vädret måste ju också få uppleva glädje... Sen är det min tur att uppleva när solen kommer fram och de är fint :) då blir de som tycker om fult väder arga. Det måste ju vara rättvist!



Nu ligger jag i sängen och kollar på bajsprogram.




Snart vågar man Visa sina tänder ;) längtar till 4 maj :) eller hur Jenna?

då kanske man inte skrattar med näsan utan med Munnen!!!!!! (alltså typ 2 veckor efter)

Nu ska jag fortsätta ligga i sängen och chilla det är ju ändå lov ;) måste ju få vila ut


Kommentarer
Postat av: jenna

Jaaa, jag längtar jätte mkt !!! ;)

2011-04-21 @ 13:29:35
URL: http://jennamanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0