Hm? Du väljer själv om du läser?

Jag vet inte vad jag ska skriva...  Måste nu tänka efter, eller hur?


Varför skriver jag blogg?    Delvis för att förhoppnigsvis ha lite minnen och för att skriva ut all skit man har i huvudet ner i datan så slipper man de? 

Eller varför skriver du blogg?  För att bli nån stor människa? Puuh!  


Ska jag vara ärlig är jag inte på bästa humör nu! och kommer inte vara det på ett bra tag.





Iallafall i går var jag med Gina osv... sen ut till skogen.


Sen umgicks vi med Satu och Anton.  


Morgonen har börja med Irritation!         

Och plugg! så lycka till Iss0!




Längtar bara till slutet av maj!  hårförlägning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0