Internet


Tja ja nu är jag hemma och har u´just tvättat fönstrena och sitter och försöker ladda energi...

Var och handla idag men hade ju inge internet så kunde inte föra över pengar så jag kunde inte köpa ingetnet?
svårt att förstå! men alltså jag har inga pengar på banken... ellr bara på sparkontot... och därför skulle jag behövt internet så jag skulle kunna föra över lite pengar så att jag skulle kunna köpa internet! Men jag hade ju inget internet efter som de hade tagit slut.. så de fans inget att göra åt den saken! haha ;D då sitter man fast!
mm jag är en fattig tjej! men på Måndag/ Tisdag blir det en rolig dag då ska jag unna mig själv lite kläder :) Mohahaha!


Sen ska jag spara spara och spara! efter som att jag vet inte hur sommaren kommer att sluta... No job no money!


nu ska jag tvätta ett fönster innomhus sen ska jag slänga upp gari´dinerna ooch sen Hejdå! ;)



Jag istter på den här mac datan igen dörför ser de ut som de gör :S Tycker inte om den men den har internet ;) hehe!


See you













WTF?!?!?!?!?!












Senare blir det gym och slit! men jag har köpt lite Godis om jag är sugen på kvällen just nu mår jag pyton....




Hejdå°°°°°°!!!! € ?  1 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° har jag en sådan knapp? °°°°°°°








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0