Lilla lilla Satu


Den här veckan har du varit extremt rolig! Bara jag tänker på allt börjar jag skratta!

* Justin Beaver haha! Så jävla kul!   kolla Tarus blogg för mer info (orkar inte skriva)




* Utan för Aspen ( det kom en vit bil som TYP "jagade" oss )   Vi var så rädda och så skrattiga! haha!


* och ja idag vad va det som hände? Det var någon person som var Ute! eller trodde det iallafall ;)

Pratar med någon i fiket vi är påväg ut S tar fram ciggaretten och tändaren och börjar tända Ciggen


I -  Vad gör du?
Satu kollar på mig



Ungefär med den här minen!

Fortsätter att tända ciggen

I igen - VAD GÖR DU?

S - Ojjj, HerreGuuuuuuuud!

Iss0s Ögon ungefär Like This!

(i mitten)



WTF? Satu are you weird?


Jag älskar dig ändå ;) <3
 


Kommentarer
Postat av: satuk

hah=) Love U to <3

2011-04-08 @ 22:53:22
URL: http://sssatuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0