Lördag?



Ja i går gjorde jag så de känndes som att söndagen också gick bort;)


Först ringde Gina och fråga om jag  kunde köra lite bil åt henne klockan var 10.30? Yee i know....

Ja men visst gullet klart jag kan de...  For och körde lite... Ganska mycket!


Sen for vi en sväng till nikkala sen til Seskarö och sen tillbaka till stan.. men de tog ju typ hela dagen.. senare på kvällen typ vid 6 for vi till Jenny E som firade sin födelsedag vi åt lite smörgåstårta och sen bar det av i gen! jag for hem till Pää för att ära lite middag ;) ja jag åt just smörgåstårta men jag hade juglömt att mamma bjöd på mat ;)


Så lämnade ungarna på dagis i Vuono där fick dom röjja av sig  medans jag for hem och vilade i nån timma;) sen efter de for jag och hämtade dom och därefter till stan och chilla:D  


Sen fick de vara nog jag gav ratten åt någonannan!!!!! jag drog till skroten och hjälpte till lite!


Villken dag ellerhur ?

Jaa men natten den har ju inte ens börja? haha!


Vi är på skorten ett bra tag.. Jaa mer behöver ni inte veta?


mer änn











Visst blir ni nyfikna?


Men ni har inte med de att göra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0