Snabb inlägg!


Sitter nu hos Gina jaa? vad tror ni var gör jag här? ni kan ju gissa?


joo jag är barnvakt!

en sak som jag frågar mig själv ganska ofta, eller då när jag sitter barnvakt. Skulle dom ställa upp så mycket som jag ställer upp för dom?  hur hade det varit om det var jag som hade en unge?  Nja... det får man nog aldrig veta...

idag får jag iallafall lite pengar!


Nu har hon skitit Så Kul Kul!  


P.S En sak som stör mig som har börja hända ganska ofta? det är att Folk tror att Henrik köper saker till mig?

Varför skulle han de?  jag har egna pengar

Kanske inte så att jag kan slösa 1000 varje dag men jag klarar mig!

Okej mat osv köper han ju! men det är inga saker!

Därför ger jag tillbaka med mina Fina presenter! ;) = KÄRLEK"!!!!


mM NU BYTA BLÖJJJJS! TJO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0