Glad Påsk





Man kan säga att iss0 har laddat inför Påsken!

komför bi imorgon på kaffe och få lite choklad ägg? ;)

Men ring före ;)





Min fina Duk :) Den passar så bra in i påsken!


Henrik fick ju i present

 

Denna vackra blomma! men som ni vet har vi ju inga blommar annars så tyvärr har den ruttna..

Men mamma sa att den inte håller så länge (blomman)

Därför säger jag nu till Henrik på skoj: kan man inte ta hand om en blomma kan ju inte ta hand om en hund ;)









Börjar bli sugen på en liten bebis! :)

Så söta men Det är ju tid man måste ha!

och de har inte jag ! så drömmen blir värklig när jag är pensionär;)


Men nu ska jag gå över till Gina :) hon är ju typ Granne med mig nu ett tag ;) HEJdåå


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0