heeej



Rubrikerna blir bara sämre... Idag har jag först varit med henrik hela dagen... blev lite less så for med Satu och sola :) sen har vi bara varit och hälsa på hos Taru.


Den här veckan har varit helt ok är ju arbetslös nu och än så länge gillar jag de... men det känns tråkigt! ;D haha Ja okej jag gillar det inte alls! jag klarar inte av att bara vara hemma! Huj Skulle aldrig kunna vara hemma fru.


Igår var jag och Satu på bio i kalix, filmen vi såg hette Jag saknar dig och det var en film som jag skulle rekomendera att se.






Dagen före de alltså Måndag var en tråkig dag... For till Henriks Fiske place satt där och grillade korv medans Henrik FISKADE FISK!

Och inte nog med de...



Ni fattar....






Och när vi skulle hem så var det kolsvart Ute!

Nå vi tog oss hem! helt oskadda Men för alla djur som vi såg kunde det ha gått riktigt dåligt för.



Nåja... Jaa som jag sa tidigare är jag Arbetslös nu. Men jag gillar inte att de enda man pratar om är jobb... så är det tydligen med vuxna... Orkar inte ens fara till mamma hon kommer bara "gnälla" (fråga) om jobb.

Jag kan ju inte vara arbetslös hela livet!
Ja hade nämligen tänkt det!

Huuh när man är ledig borde det vara förbjudet att prata om just jobb! det är så jävla jobbigt ;)

Nej nu ska jag nog ut på en promenad en kort.

Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0