muffins

Idag har dagen varit si så dääär. Jag vaknade vid 12 kollade mobilen och där var det många möjligheter för dagen.

 Gina frågade om jag ville med till Kalix och handla mat? Nej tack jag har andra planer

Klippa gräset idag? Joo tack de små pengar jag "får" ska jag ta vara på ;)

Ikea? KAffe?   Jaaaa! Jag behöver komma ut från denna burk!

Så jag har alltså varit på Ikea med Satu, tog en kaffe och fick även med mig lite små saker!

Efter IKEA for jag och Satu till Kalles på torget Jag käka med Jenna, Taru och Erre.


sen bar det av att klippa den där gräsmattan!


 

70 kr rikare....
Nå man får tänka lite positivt förra året klippte jag gräsmattor som jag byter underkläder ;)
och det här var den första gräsmattan i år!


Jaa jaaa sen for jag hem och pyssla... med mitt.. OSv osv Tråka...

Nu kollar vi på skit film som jag såg igår... därför sitter jag och skriver ;)


Hejdåå <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0