Tomten behöver glitter på marken för att kunna ta sig fram med släden!



                       


Hej hej Idag vaknade jag av att telefonen ringer? Okänt nummer? WtF?

Yeee Iss0 har försovit sig för förstagången på Rusta! men nån gång måste väl vara den första?

Jag skyndar mig upp och sticker iväg! och dagen har varit en rena rama Iss0 dag. Gått bra och roliga kunder! några lite småjobbiga..      


                                                  


Ja nå är det synd att man bara hör från gamlingar att man är snygg? kan det inte istället komma en snygging som är ungefär i min ålder och säga nå sådant istället?

- ja det var en kuppe som Var så glad över att jag hjälpt honom så han gnata och gnata Åhh vad fin du är ?

YYEEE tack så mycket säger jag....

Det är nog så att jag är en attraherande kvinna för de lite äldre.  Jag ser ut som 40 fast jag är 19 :)
Enligt små "pojkar" som kallar mig milf? Vet inte om man ska bli glad eller? 




Nu har jag typ just blivit klar med min tjuvstädning = inte noga gjort! 

Och ändå har det tagit typ? :O 3 timmar  OoooooppPs! 

Nu ska jag nog slå in lite paket sen ska jag SOVA! 



 
                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0