Åhh!


Tetris fungerar inte och det är 1 timma kvar till H slutar! vad ska man göra?




att spel kan bli så beroende är ju sjukt.



Slog på tv och kollade på Stockholmsnatt! Jag kan inte förstå att man kan kalla att strippa är ett jobb.



Först strippar man och sen går man hem och lever ett vanligt liv det är ganska sjukt i mina ögon... Jag menar tänk så skulle jag vara en strippa och komma hem och Allt är som vanligt jag har en kille och han skulle accptera det ? normalt!

NEJ.

Kanske dagens fundering? Bli strippa? hur skulle de se ut? om alla visste det, det skulle nog vara lite pinsamt när man träffar föräldrarna osv ;)

Men kanske ganska bra lön?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0