Depp och pepp!

hejsan... har inte skrivit pga att en viss jävla person stör mig... så om jag hade skrivt hade allt handla om den personen.


Om min HELG ...

Den har varit tråkigt, jag har spelat mycket mycket Sims 3 det var roligt.

I Lördags var Henrik och körde skoter som alla andra dagar han är ledig...

jag spelade Sims, och väntade på honom. Efter han hade kört skoter skulle han till skorten. så det blev mer vänta...

jag for till Erre och umgicks där ett tag (A)

det var typ lördagen + mycket Bråk...

Söndagen blev ju mycket bättre!

Först skulle H ut och köra skoiter efter det blev det till H:s föräldrar... har ju inte varit där på ett halv år??? så det kanske var påtiden att man for dit. Och det var ju sååå roooooligt...
Man ska inte ställa upp för andra som inte ställer upp för en?

som jag har sagt några ggr nu att så man vill bli behandlad ska man behandla andra!
Så nu blir det HÄMND ljuva HÄMND!



Ska jag vara ärlig har jag lust att göra någonting dumt.
Jag har så mycket ARG i mig jag skulle kunna, ja döda ni vet, slå personen tills den är helt medvetslös och sedan bara gå därifrån och låta personen dö...lyssna på andetagen som bara blir tyngre och tyngre, stönade ljud som man vet är för ömhet.


Jag vet glada måndag!

ska man ge upp och skita i allt som händer
eller
fortsätta med någonting som inte ens är påbörjat?

Det känns redan mycket bättre när man har fått skriva av sig sina ARGA OHHH hejdå...Depp

Och heeej PEPP!

Idag blir det som en vanlig Måndag jag och Satu ska ta och plugga lite och nu ska jag sova!

vet ni vad?;)

Jag tror att mina arga sidor idag inte kommer att komma fram förän ungefär klockan 12!
jag ska nog tröst sola lite! - jag vet jag är beroende utav allt som är farligt!
Tur är att det inte har gått så långt som KNARK!:D eller vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0