För mycket!

Information och fakta på en gång fick jag för ett tag sedan!

allt om familj. Vad är det? jag är förvånad.

Var på Station och drack lite kaffe efter att jag hade sovit ett bra tag :) man får inte få in denna vana att man ska sova efter skolan det är livs farligt!

Det kom ett spöke på besök på toan också :)



 men det fanns seriöst ingen förklarning till hur det hände:
Jag gick på toa låste dörren och hängre väskan på hantaget! Pooofff!





 så var det någon som röck i handtagen jag skyndade mig och tänkte släcka lampan men just innan släcktes det! jag "sprang" ut och ingen var i närheten.
vad det nu var det vet man inte :) men det är lite roligt att saker börjar hända mig annars händer det aldrig! iallafalll inget med spöken ;) så det var en upplevelse hoppas nå mer händer så man kan bli lite Fjantig ;)

Haha skulle jag berätta det till mamma skulle hon Tycka att jag är så töntig! :D

Heej jag heter Isabelle ;)

Nu ligger jag i sängen och väntar på att någonting ska hända...

Ha de!
/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0