Fredag

Jaa den här fredagen har varit rolig och mättande ;)

har käka så jävla mycket godis så jag tror jag spyr! jag kan fortfarande inte förstå varför man äter och äter fast man vet att man inte vill ha mer !

Det har varit en lärorikdag, Det var en rolig Gubb kille som snackade i Aulan om droger! men det bästa var att han inte pratade droger är dåliga... blabla.. utan han gjorde det roligt att lyssna !

Dagen har jag spenderat med Satu det har varit roligt jag först nu har jag kollar på den där vampyrfilmen som ni alla redan har sett...

var förbi en snabbis och kollade på våra players (inebandy) fan vad man ville spela!!! blir helt tokig i innebandy :)


Ähh nu är det fan i mig läggdags för min del sov sött <3

Ett tråkigt inlägg men det kommer bättre dagar eller hur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0