Grattis isabelle

I fredags passade inte min klädning men idag gör den! ;)

haha det var nog för att jag var uppslvullen som en Öl (på engelska;))

 BJÖRN ni som inte förstår mina skämt ;D



Färgade håret i går !

En sak som stör mig är att nu kommer utväxkten alltid bli ljusare än de övriga håret!
Ähh! får se hur länge man orkar ha det så här..
Man ska nog ha den hårfärg som är gjord för enn :(







Öhhm? Har den tagit bild ännu?  Talk to yor self?
Opps joo det hade den.
Så här ska vi inte ha håret!

KLICK!



Fast på den här bilden ser det inte så farligt ut. håret alltså FÄRGEN
(ifall någon är N00003)




Piller piller piller.. sånt måste man ta för att överleva, äter man inte fisk

är man som jag, dum men jävligt smart IBLAND.

Synd att man inte kunde vara smart helatiden.



Så här galen blir man efter min dagliga dos!



Nu spela lite tetris som jag har längta efter hela dagen!
Sen blir det plugg och innebandy !

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0