Heeeej

Jaa igår bjöd jag på mat...
 det var väl roligt och så:)

 Men jag hade tänkt att vi skulle prata mer om UF än vi gjorde...
Börja planera mer osv





Vi beställde iallafall smycken :)
 
Men skit samma... man väljer ju själv om man är angagerad eller inte :)
haha och mattan jag köpte från Ikea, det var visst inte bara jag som gillade den ;) Lilla lilla Alice! la en kabel ;)


;) :D

Sen kom Jenna också och då blev det roligt ;) haha

Huj jag är ganska irriterad! och det jobbiga är att jag inte vet varför?!?!?!?!

Jag har varit och åkt skidor idag och det var jävligt jobbigt!

Sen blev det mat hos mammi


potatisgratäng med kyklingfile





/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: taru

Hahahah la en kabel!!:DDD roligt det ser ut med bilden xD

2011-02-05 @ 22:33:07
URL: http://taruu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0