Hejsan !

I går var det en jävligt rolig dag haha man kan inte sluta skratta! Nenni är bäst! det är fan sant, har man en deppig dag ska man vara med henne ;) haha!

Var ju med skolan till Gränsen det var inte mycket att kolla på så vi for och handlade!


Senare på kvällen for vi till Kemi osv :D och jaa! ni vet jag har internetbank! - NOT GOOD FOR ME!

så det blev att överföra lite pengar och shoppa! köpte lite saker som man kanske inte köper om det inte hade varit billigare;)


Har stått på inköplistan ett bra tag! men Det var först nu det hände ;)







Min nya fina klocka! det stod mellan Rosa, Svart och Vit ?
 Óch som ni ser valde jag, ja ni vet...



Sen vad man ju bara tvungen att ta det erbjudandet! en lock ...?  tång? för endast 200 kr!




Brun utan sol!








+ lite annat smått och gått!

JAa gått?!  Det var nämligen första gången i mitt liv jag åt det här!!!



På vintern joo jag vet ! det var jävligt kallt! men jag tänkte att det skulle vara påtiden att smaka!

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0