Hejsan!

Jaa då har man plugga ;) och den här gången gjorde vi det! haha annars brukar det bli lite prat;)

Imorgon blir det att stiga upp och gymma ;) eller stiga upp, haha vi har sovmorgon! SKÖÖÖNT :)

Vi var och promenerade det blev 4 tullar!  De ni :)

Nu ska jag chilla och pilla :)




Jag vet jag tar droger!

Eller kanske lite trött? ;)




Gjorde naglar men tänkte dock inte på att vi skulle måla ;)



Jaa vi var ju och målade I går... När alla andra är lediga är jag och Satu i skolan! ;)

Nu snart om inte länge är fiket klart!



Köpte från Ö&B 10 kr styck tack Satu och Tarus mamma för tipset ;)

Var ju tvungen att ha det fint fint när man bjuder på middag!

Tyvärr skrev jag inte Lisa? för jag vet inte hur man stavar det ;)

(jag kommer ihåg att det inte stavades Lisa iallafall) ;)


Ska jag berätta en hemlizz?


När jag stressade till middagen LEKTE jag att jag var med i programmet Halv 8 hos mig ;)
HAHA!
Men allt blir roligare när man leker!
Om ni nu ens vet vad programmet är ;)
*Hängde upp gardinerna (äntligen!!!! orka ha julgardiner på sommaren? ;) )
*lagade mat
* fixa ljus
* fixa mig lite?
*Dukade "fint"
Alltså som i programmet ;)

P.s Det är våran lilla hemlighet! som bara vi vet!


/ Isabelle


Kommentarer
Postat av: taru

finaste du! :)

2011-02-09 @ 18:02:10
URL: http://taruu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0