Jaha!

Igår var det 3:e gången jag tvättade min vita jacka och jag har alltid fuderat på varför varför varför?

varför den helatiden blir svart?
Jag har ju varit EXTRA försiktig! ;)





Men nu kom jag på det efter ett jävligt bra tag!

SVARET ÄR:



Det är den som har förstört min jacka! THX!

Jag har tänkt att hur kan jackan bli smutsig på sidan och under armen ?

Jo Jo! nu vet man ;) så nu ska jag inte använda denna väska med min jacka!

Så nu blir det att tvätta den en 4:e gång!!!!! :(



Så vi Köper lite ROSA? och tror att de funkar? nej nej därför måste man tvätta 2 ggr varje gång!

Och jag vet... man ska ha klockan på vänster arm men jag gillar att vara tvärtom!

 goodbye suckers! nu ska jag spela Tetris som man inte gjort på år och dar ;)

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0