Kort om idag

Jag var i skolan

for till Café
For hem och sov ett litet tag

Satu och Anton kom på en kaffe

For och passade Cornelia (Hooh!)

Nu är jag hemma och kollar på nån konstig film på tv:)
har ännu inte sett shrek 4 som jag har väntat att se den filmen men det blir aldrig av! :(

Jaa justja! Jag har varit hos tandläkaren idag :) det var så roligt, men jag fick inga önskningar uppfyllda!:'(

Jag fick inte ha tandställning! :(


    

  

Och jag fick inte bleka tänderna!
:(



 NICE ! vad är det för mening att gå till tandläkaren då?

Inga hål och ingenting! kul...

Alla tandtroll kommer komma 2012 då jag måste betala?
Det är ju så  det är eller hur!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0