Tja


I går blev det att vara med H exakt heladagen! De ni det var kanske förra året en sådan dag kom ;)

Nå iallafall vi satt hemma och kollade tv sov for till ica och handlade osv kollade tv haded en allmänt mys dag?!

Om den nu var så "Mysig" kanske man inte kan påstå.

nu idag har man varit och handla lite ;) Jag skulle inte ha tagit med mig PENNGAR eller bankdosan! för nu slösade man typ 800 kr igen på skit ;) 

Köpte en pärm till H han vet ju inte ens vars han har alla viktiga papper! 
Så här kan det låta
H:
- Det här pappret behöver jag väl inte?
jag: - Öhh joo! man ska spara alla papper när man har betalat någonting!



Och hur ska man kunna lägga in papper utan en hålslagare?





Nu ska det bli ordning och reda!

Iallafalll på papper!

Sen köpte jag ju lite kläder också!


Nu från och med nu ska jag börja spara pengar och bli RIK !

Snart blir det lektion!

/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0