Tlött

Jaa idag har man hunnit med mycket! ( som vanligt )

Först var vi till polisen jag skulle göra en anmälan





eller så inte.. vi skulle fråga frågor som vi hade fått av skolan...
Efter de gick vi till skolan... sen fick vi inpuls! Vi for och käkade på nån finne leilani ;)

Vi har målat stolparna eller räcket i fiket också:)

Diskat städat Paus!.... Innebandy... städat MEN nu är allt klart! så nu hinner jag skriva!

I går på kvällen for jag till ica och handlade sedan på tex ch köpte lite allahjärtans dag saker <3



kommer bilder imorgon!

Imorgon ska jag bjuda på middag till Alla medlemar i It's E! UF  :D

 De ni! vi ska prata osv efter som att det snart blir mässa i jokkmokk?????

Nu ska jag bara ligga och lata mig här i sängen ha de bra!

/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0