Vilken underbar dag :)


Idag har nämligen min kusin Stina fått sin lilla flicka och jag är såå glaaad :) Jag kan inte förstå så måste få träffa dom så det går in i hjärnan att Stina är mamma;)

Sitter och kolllar på tv (bygglov) det är ett bra program.. har just kommit hem från gymmet och skolan!


Nu har jag fixat tid till både frisören och make up! nice va ? :D










 

Så nu inge mer stress för mig, OM vi inte har en massa prov :)

Då är det inte mycket kvar på min TO DO LIST ;)

Nu funderar jag på om man ska sova ett tag behövet vila känner jag :)


Så syns snart

Jaa lite från igår

aa det var en tråkig dag och idag är det en BRA dag :)
/Isabellle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0